Konferencie a eventy
K dispozícii máme 10 konferenčných miestností. Do najväčšej sa zmestí 600 osôb, s usporiadaním na štýl recepcie. Sme zvyknutí organizovať všetky podujatia, od menších stretnutí, školení až po obrovské obchodné oslavy. Organizovanie svadieb nám tiež ide veľmi dobre. Náš personál vám pomôže naplánovať vaše podujatie, dokonca máme k dispozícii aj veľa moderného zariadenia.
Radi Vám zabezpečíme špeciálne menu pre akýkoľvek typ akcie, ktorú by ste chceli usporiadať. Od obchodných rokovaní a konferencií, až po svadby, večierky a rodinné oslavy.
Náš hotel ponúka priestory vhodné pre obchodné raňajky, vieme Vám zabezpečiť taxi a limousine servis, dopravu na/z letiska, prekladateľa, špeciálnu kvetinovú výzdobu a ďalšie. Prosím kontaktujte nás v predstihu, aby sme Vám vedeli dané služby zabezpečiť včas.

Začnite plánovať hneď teraz!
INFORMÁCIE O HOTELI
Ubytovanie od: 14:00
Odhlásenie do: 12:00
Neskoré odhlásenie v nedělu: 17:00
Pravidlá týkajúce sa fajčenia: 100 % nefajčiarsky hotel
Parkovanie v hoteli
3 €/hod, 25 €/deň, parkovanie nemožno zarezervovať dopredu
3 nabíjacie stanice pre elektromobily (2 pre vozidlá značky Tesla, 1 univerzálna) v podzemnom parkovisku
Parkovanie pri hoteli
Cena: 2 €/hodina (prvá hodina je zdarma),15 €/deň
Parkovanie nemožno zarezervovať dopredu
Pravidlá týkajúce sa domácich zvierat
Možnosť ubytovania so psom/mačkou
Max. výška alebo váha: 25 Kg
Cena za noc: 25 €
Asistenčné psy: bez poplatku